Verzenden & Retourneren
Retourneren
Je kan altijd binnen 14 dagen je product ongebruikt retour sturen. Je hoeft maar 2 dingen te doen:
1. Retour melden
Log in op je account in Kappersmerken.nl, ga naar je "mijn bestelling" en klik achter je bestelling op "bekijken". Onder aan je orderoverzicht staat de knop "Artikelen retourneren". Klik hier op en meld je retour(en) aan.
2. Retour sturen
Als stap 1 is afgerond kun je je product in dezelfde verpakking versturen als je het ontvangen hebt, tenzij de verpakking niet meer heel is. Doe er een kopie van je order bij zodat we weten wie de afzender is (anders kunnen we je retour niet verwerken). We verwerken je retour binnen 2 werkdagen en zullen direct geld terugsturen indien nodig.
Stuur je retour naar:
Kappersmerken.nl
T.a.v. De Leukste Klantenservice
Klokhoek 14
3833GX Leusden
Vergeet niet het pakket voldoende te frankeren! Retourzendingen die ongefrankeerd of onvoldoende gefrankeerd naar Kappersmerken.nl worden gestuurd, worden niet geaccepteerd. Tevens raden we je aan om het pakket te verzekeren. Je bent namelijk zelf aansprakelijk voor de retourzending. Je klacht wordt binnen twee dagen na ontvangst in behandeling genomen.
Wat te doen bij een defect product binnen de garantieperiode?
Op alle elektronische producten heb je tenminste één jaar garantie. Meld je defecte product retour via de webshop. Zie hierboven voor de te nemen stappen. Stuur het defecte product retour met een kopie van je factuur.
Wanneer kan ik een aankoop niet herroepen?
Enkele uitsluitingen voor het herroepingsrecht zijn de kleurboeken van leveranciers en verbruiksartikelen die al geopend zijn, zoals waxen, conditioners, shampoos etc.
Herroepingsrecht
U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u of een door u aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het goed (of in het geval van levering in delen; het laatste goed of onderdeel van het goed) fysiek in bezit krijgt. Om het herroepingsrecht uit te oefenen moet u ons, Kappersmerken.nl, via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post of e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruikmaken van de retourmogelijkheid op de website. Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.
Gevolgen van de herroeping
Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht.
Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.
NL L 304/84 Publicatieblad van de Europese Unie 22.11.2011
U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en het werking van de goederen vast te stellen.
Vragen
Heb je een verkeerde levering ontvangen, of is er iets mis gegaan, neem dan contact op met onze klantenservice door te mailen naar [email protected]. Onze medewerkers helpen je graag om de beste oplossing met je te bespreken.
Verzenden
Wij verzenden met PostNL. We doen dit bewust gezien het minimale aantal schades en klachten in een jaar wat we hebben. Toch kan er altijd wat mis gaan, ook bij PostNL. Bekijk altijd eerst je track and trace, hierin staat waardevolle informatie waar je pakket is gebleven.
Zodra het in de handen is van PostNL kunnen wij helaas niet veel voor je betekenen. Laat het ons wel altijd weten als het pakket niet is afgeleverd terwijl dat wel zo vermeld staat.
LET OP VOOR SCHADE
We werken met Handtekening voor ontvangst. Hiermee wordt de verantwoordelijkheid van het pakket duidelijk overgedragen aan jou door het zetten van je handtekening. Let goed op schade en accepteer geen pakketen met duidelijke gebreken of lekkages. Bespreek met de pakketbezorger dat je dit niet kan accepteren. Je tekent namelijk voor goed ontvangst van je pakket!
Heb je nog een andere vraag of zijn er andere onduidelijkheden?
Neem dan contact op met onze klantenservice door te mailen naar [email protected]. Wij helpen je graag verder!